Zaken doen en daarna genieten - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cees Wezel - WaarBenJij.nu Zaken doen en daarna genieten - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cees Wezel - WaarBenJij.nu

Zaken doen en daarna genieten

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

03 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Kissimmee

Dinsdag 2 oktober 2018,
Om 10.00 uur komen Barbara &Evelyn op bezoek om wat zaken door te spreken, dat doen we in principe iedere keer als we in Florida zijn. Want vertrouwen is goed maar controle is beter en dat is op basis van de ervaringen die we in de afgelopen 3 jaar hebben opgedaan gewon noodzakelijk om onze American friends scherp te houden. Ik moet bekennen dat het lijstje steeds kotter wordt en ik ga ook niet als een azijnpisser zoeken maar soms zijn er van die momneten waarbij je het eea weer op de rails moet zetten.
We starten met de gewone dingen want om nu direct over de klooi jo van de BQ te beginnen is niet handig. Het is een prettig gesprek en zaken worden ook opgepakt en terwijl we erbij zitten geregeld. Op enig moment besluit ik toch meer even mijn “special friend de BBQ man” te noemen en geeft even heel duidelijk aan dat ik hier niet van gediend ben, nadat ik drie keer het woord Fuck heb laten vallen en nog 2 keer de man a son of bitch heb genoemd en aan geeft dat als ik genaaid wordt ook wil zoenen en roken achteraf begrijpen Barbara & Evelyn dat de rapen meer dan gaar zijn. Ook noem ik ook deze proleet, de man zonder ballen immers hij had niet de ballen om zijn naam te vermelden kijk dan doen we zaken. Als je al zo’n “held” ben wees dan een kerel en schrijf je naam op dan kunnen we misschien nog een goed gesprek voeren met elkaar. Ik ben echt in voor verrassingen maar dat mag altijd maar op 1 dag nl. 5 december en dat is het nog niet. Mijn boodschap is meer dan duidelijk en ik geef nogmaals aan dat de eindcontrole te kort schiet en dat het ons geld koste en dat kan al helemaal nooit de bedoeling zijn. Het kan het niet zo zijn dat er 4 mensen 4 uur bezig zijn om de shit van een gast, die notabene gebruik maakt van de hospitality van Henk, op te ruimen daarbij komt dat hij gas heeft gebruikt ik heb geen idee hoeveel maar het zal niet weinig zijn geweest als ik naar de BBQ heb gekeken toen ik deze openmaakte.
Barbara geeft aan dat ze een nieuwe gastank wil kopen maar dat gaat mij echt te ver. Itrip zorgt voor een nieuw slot en beloofd beterschap ik geef de beide dames het voordeel van de twijfel. Na 2 uur gaan de dames weg en gaan we over tot de orde van de dag en dat is toch nog een klein beetje werken. We hebben lampjes gekocht voor langs het zwembad die op zonnen energie gaan. Ze worden geplaatst zodat er vanavond romantisch gezwommen kan worden, ik heb geen idee hoe dat gaat maar we gaan het meemaken. Ik moet erkennen dat het er wel kek uitziet en we gaan met 3 van ons in de avond te water. Dat kan gewoon in Florida waar het s ’avonds rond 30 graden Celsius is. We nemen nog wat te drinken en genieten van de rust en de warme avond. Ik heb verder niets gemerkt van het fenomeen romantisch zwemmen. Morgen komt het kabel bedrijf om een TV aansluiting te maken in de gameroom (garage) en dan gaan Henk en ik de TV ophangen daar hebben we voor het zwemen vanavond nog even een muurbeugel voor gekocht. Maar dit zijn klusjes die in het huis met airco uitgevoerd kunnen worden en is ook mooi werk. Er komt een 55 inch in de gameroom zodat de gasten ook daar tv kunnen kijken als ze aan een het biljarten, air hockey of darten zijn. Voor nu ben ik even klaar, groetjes van ons aan jullie en nog 9 dagen te gaan in the sunshine state.

  • 03 Oktober 2018 - 17:43

    Ria:

    Het ziet er bij jullie daar steeds gelikter uit zo te lezen. Romantische tuin, verlichting, hoop dat jullie dan nu ook echt vakantie kunnen gaan vieren. Geniet er nog maar van want heel langzaam aan gaat het hier echt herfst worden, al morgen we niet klagen, wat we dan ook niet doen. Groetjes aan allemaal en geniet ze,
    Groeten van Willem en Ria

  • 04 Oktober 2018 - 08:29

    Anjo Hendriks:

    het wordt daar steeds mooier ,die lampjes zullen het alleen goed doen als je samen in een romantische bui ben denk ik maar het is leuk bedacht.wat Ria al schreef het wordt hier echt herfst ,maar net op de radar gekeken ,en als het klopt blijft het voorlopig goed weer,afwachten .v.g.b.groet

  • 05 Oktober 2018 - 03:57

    JW En Yvonne:

    Het gaat er steeds gelikter uitzien .
    Fijn dat jullie door jullie gasten zo super fijn geholpen worden
    Geniet lekker van al het mooie.
    Lieve groet van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

Cees

Actief sinds 27 Sept. 2018
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3099

Voorgaande reizen:

27 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

21 September 2018 - 12 Oktober 2018

Davenport 2018

Landen bezocht: